دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1402 - 13:06

بازی‌های آسیایی هانگژو| سلحشوری: دوست داشتم رنگ مدالم بهتر می‌شد

بازی‌های آسیایی هانگژو| سلحشوری: دوست داشتم رنگ مدالم بهتر می‌شد
سرمربی تیم ملی پومسه بانوان از عملکرد مرجان سلحشوری ابراز رضایت کرد.
کد خبر : 869557

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آتوسا فرهمند پس از کسب مدال برنز توسط سلحشوری گفت: یکی از بازیکنان باتجربه ایران است و تاکنون مدال‌های زیادی برای تکواندو ایران کسب کرده است. منتها شرایط مسابقه سخت بود. مرجان در مبارزه با حریف مالزی که خیلی قوی بود اجرای خوبی داشت و پیروز شد. برابر ژاپن هم نمایش خوبی  به اجرا گذاشت و عملکرد خوبی داشت. در نهایت رقیب او برنده شد و ملی پوش ما برنز گرفت. از عملکرد او راضی هستم امیدوارم در آینده نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی ایران در خصوص میزبانی چین و عملکرد داوران اظهار کرد: میزبانی بسیار منظم و خوب بود، اما داوران در بخش مردان ضعیف عمل کردند.

سلحشوری: دوست داشتم رنگ مدالم بهتر می شد

مرجان سلحشوری پس از کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته پومسه اظهار کرد: مسابقه خیلی سختی مقابل نماینده ژاپن داشتم. کشور مالزی هم رقیب سرسختی بود که کوچ کره‌ای داشت در این بازی هم در اجرای دوم امتیاز‌های مساوی گرفتیم، ولی چون اجرای بیشتری گرفتم موفق شدم در این بازی مدال برنز خودم را قطعی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من قبل از اینکه این بازی‌ها به خاطر شرایط کرونا به تعویق بیفتد خودم را برای شرکت در این رویداد آماده می‌کردم، چون دوست داشتم مدال این بازی‌ها را داشته باشم. دوست داشتم رنگ مدالم بهتر می‌شد، ولی خوشحالم که دست پر از مسابقات بر می‌گردم. بازی‌های آسیایی رویداد بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته